Menu
0
Since 2013; Koopjes voor ieder budget!
Snelle Levertijd! Voor 17:00 besteld, zelfde werkdag verstuurd!
9.4 Beoordeling
Gratis veilig en snel verzending met UPS vanaf €50,-

Verzenden en retourneren

  • Retourneren

Uw retour kunt u aanmelden in uw account en verwerken via onze retourportaal:
De retour kosten zijn 7 euro, dit bedrag wordt van het totaal bedrag afgehaald. Dus totaal aankoop bedrag - 7 euro. Doe er altijd een duidelijke referentie bij, zodat we weten of er een probleem met het retour is en van wie het afkomstig is. Voor België is dit 9 euro. 

Indien een zending niet afgehaald wordt bij een pickup point, rekenen wij hier de standaard verzendkosten en de retourkosten voor.

Via onderstaande link kunt u het retourlabel aanmaken:
https://wielerkoopjes.shipping-portal.com/rp/

Kan ik het product ook op het adres van Wielerkoopjes omruilen?
Ja, dat is mogelijk. Alleen het geldbedrag wordt via de bank automatisch op uw rekening bijschreven. Een product omruilen kan ter plekke wel gedaan worden.

Hoe snel wordt een retour verwerkt?
Na annulering zal het geld binnen 14 werkdagen terug op uw rekening gestort worden. Van de retourbetaling krijgt u ook een bevestigingsmail. Indien de retour niet gehonoreerd wordt stellen we u hiervan op de hoogte onder vermelding van de reden en sturen we het pakket weer terug. Crediteringen van betalingen met creditkaart kunnen pas na 6 weken zichtbaar zijn op het overzicht. Paypal, Mister Cash en Ideal betalingen zal na 1 werkdag zichtbaar zijn.

Het bedrag staat nog niet op mijn rekening?
Binnen 14 werkdagen na het goed ontvangen van het product storten wij het bedrag op uw rekening. Mocht u het bedrag na 14 werkdagen nog niet op uw rekening hebben, neem dan even contact met ons op.

Wanneer kan je een product niet retourneren?
Producten met zichtbare gebruikssporen (gebruikt, gemonteerd, gedragen en/of gewassen), missende onderdelen of met een missende / beschadigde originele verpakking. In dit geval sturen wij het product naar je terug.

Welke producten kunnen niet retour?

  • Producten of accessoires die montage of gebruikssporen hebben. Je kan bijvoorbeeld niet je nieuwe groepset monteren op je fiets en het daarna retourneren.
  • Producten of accessoires met een missende of beschadigde originele verpakking.
  • Producten of accessoires waarbij de software verzegeling verbroken is. Je kan je fietscomputer aanzetten en kijken hoe mooi het er allemaal uitziet. Je kan niet je gegevens invoeren of ermee fietsen en het daarna retourneren. De schermfolie moet er ook op blijven zitten. 
  • Kleding: let altijd op hygiëne als je kleding past. Ga niet met je blote kont een broek passen en zorg ervoor dat er geen zweet, (dieren/mensen) haren, huidschilfers of andere viezigheden in kleding achterblijft. Denk je, dan was ik het toch even? Gewassen kleding kunnen we ook niet retour nemen.
  • Andere producten die we in verband met gezondheidsbescherming of hygiëne niet terug kunnen nemen, zoals een hartslagmeter waar je al een rondje mee gefietst hebt.
  • Producten die speciaal en geheel naar je wens voor je zijn samengesteld zoals fietsen of onderdelen die specifiek voor jou besteld zijn.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven de €50,- zijn er GEEN verzendkosten binnen Nederland. Bij bestellingen beneden de €50,- de verzendkosten bedragen €4,90 voor Nederland

Met welke vervoerder versturen jullie?
Wij versturen voornamelijk met UPS. Afhankelijk van de afmeting, gewicht of leveradres kan er soms een uitzondering gemaakt worden. 

Pakket volgen
Pakketten worden altijd met tracking verstuurd. U ontvang pas een tracking code, zodra de order de eerste scan heeft ontvangen. Dit kan soms later in de avond zijn als de pakketten op het depot van de vervoerder zijn aangekomen.

Verzending niet afhalen of weigeren
Indien u zich bedenkt en de zending weigert of niet bij het pick up point afhaalt, rekenen wij wel de verzendkosten en retourkosten. Dit omdat de retourkosten bij een pakket weigeren hoog zijn voor ons.

Vertraging verzending
Helaas komt het regelmatig voor dat vervoerders niet op tijd de pakketen leveren. Indien het langer dan een dag vertraging zichtbaar is in de tracking, dan kunt u de vervoerder contacten. Deze heeft vaak accuratere informatie dan ons over de zending en kunnen een vertraging sneller oplossen dan ons.

Als een zending vertraagd is dan wachten we altijd het onderzoek van de vervoerder af. In bijna alle gevallen wordt het alsnog geleverd door UPS. Indien u het toch niet ontvangt dan hebben we een niet ontvangers verklaring nodig en dan kunnen de order opnieuw opsturen of crediteren. Mocht u met spoed de producten nodig hebben dan adviseren we u een nieuwe order te plaatsen. Deze sturen we dan dezelfde werkdag op. Zodra u beide orders toch krijgt, dan mag u één order kosteloos retour sturen en crediteren we het aankoopbedrag.

Contactgegevens vervoerders
PostNL Kies onderaan contact opnemen en kies in de chat voor Bellen.
DPD  085-0022222 
UPS  020 50 40 500

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis